måndag 11 juni 2012

Måndagsjogg.

Okej, ny vecka och nya träningsmöjligheter. Jag har nu lämnat Vässan och befinner mig i en liten by i Dalarna där jag ska tillbringa sommaren. Kan man då starta veckan på ett bättre sätt än att ta sig ut på en liten jogg för att försöka upptäcka några framtida favoritspår? Skulle inte tro det!

svettig och glad
Svettig och nöjd.

Jag stannade vid Herosvallen och hoppade lite på läktare, innan jag körde dagens pass med armhävningar. Jag håller ju på med utmaningen om att fixa 100 st armhävningar, och är idag inne på första veckans sista dag (är lite efter på schemat). Jag är så förvånad över att det går så bra! Att det går framåt är fantastiskt!

Dagens armhävningspass såg ut såhär (Vecka 1, dag 3):
4 armhävningar
Vila 120 sek
5 armhävningar
Vila 120 sek
4 armhävningar
Vila 120 sek
4 armhävningar
Vila 120 sek
Maxa (minst 5+)

1 kommentar:

  1. Wow! Sjukt avis jag blev nu. Jag har fortfarande inte hunnit sätta upp ringarna ens. Hur går det med kettlen?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...