fredag 29 juni 2012

Långpass.

Det råkade bli ett rejält pass idag, kroppen ville inte sluta röra på sig. Började med att ladda hem David Hellenius sommarprat, och pluggade in lurarna i öronen. Sedan joggade jag längs strandpromenaden ner till Heros där jag stannade och gjorde några övningar. Bland övningarna gjorde jag bland annat upphopp på läkaren och utfallsteg. 

läktare
Läktaren.

Efter Heros joggade jag hem igen och tog fram min härliga kettlebell. Körde ett nybörjarpass som tog rejält på lår, armar och axlar. Riktigt gött! Efter kettlebellen tänkte jag lägga ner, men då ringde Kajsa och tipsade om en ny träningsapp, Teemo. Då var det bara att checka in den och köra några övningar där. Kroppen ville som sagt inte lägga av än. :)

Av det lilla jag har sett av Teemo, så verkar appen bra, man får träna styrka, rörlighet och kondition i övningar där du endast har din kropp som redskap. Sånt gillas!

Två timmar blev träningspasset idag, och det känns fantastiskt! Jag känner mig som en kung!

nöjd tjej
Nöjd dam.

3 kommentarer:

  1. Du äger! Jag vill också vara med. :) Känner varenda sten på den här ön vid det här laget.

    SvaraRadera
  2. Juppelijupp! Jag ska kolla när jag kan fixa bil och när det funkar i övrigt. :) (och när du jobbar såklart)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...