måndag 15 oktober 2012

Nervös nattning.

Ligger nu i sängen och vill egentligen bara somna. Men jag är alldeles för nervös. Idag är sista dagen för anmälan till högskolan. Om en och en halv timme är det försent att ändra sig.

Vill jag verkligen söka till sjukgymnastprogrammet? Vet att mina chanser är små för att komma in, men ändå. Satte jag städerna i rätt ordning? Valde jag rätt strökurser, ifall jag inte kommer in på programmet? Kommer jag vara tvungen att flytta efter jul? Kommer min ansökan om reell kompetens för idrott och hälsa att godkännas?

Det bara snurrar i huvudet, och jag är sjukligt nervös. Önskar att någon kunde stryka mig på ryggen och säga att det kommer lösa sig på bästa sätt. Det är verkligen inte nyttigt att inte veta.

Nåja. Lite julmusik på det här... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...