måndag 1 oktober 2012

Vilket pass!

När jag vaknade i morse så visste jag varken ut eller in. Hade inga planer på att ta mig till gymmet efter att ha sovit alldeles för få timmar. Kom nämligen hem från en helg i London under natten, därav den korta natten. :)

Men trots ett sömnigt huvud som inte ville, så var det bara att packa träningsväskan för att ta med den till skolan.

Efter skolan var det bara att köra, jag hade vaknat till och var sugen på ett ordentligt svettigt pass. Och som jag körde! Tror att jag kommer ha lite problem att gå imorgon med tanke på vad mina stackars lår fick kämpa. Men gött var det!

Står på darriga ben, eller ja, hela jag skakade efter dagens pass.

Helgen tillbringades som sagt i London, och oj, vad vi har gått! Eftersom jag aldrig tidigare har varit där, så ville jag se allt det där som var man bör ha sett. Så, vi gick. Och gick. Och gick. Men det var fantastiskt, vädret var på vår sida och jag blev störtförälskad i London vid första ögonkastet. Dock fungerar det sådär att gå så mycket med en trasig fot, vilket jag nu får betala med rejält med ont. Men, det var det värt!

Piccadilly Circus.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...