fredag 12 oktober 2012

Underbara fredag.

Vilken dag! Imorse möttes min hud av iskall luft och ögonen fick fröjdas av frosten på gräset. Helt underbart! Jag kände riktigt i hela kroppen hur jag längtade till första snön. Sådana känslor gör mig fullständigt lycklig.

Den här veckan har varit horribel. Jag har stressat som en galning och haft sjuka problem med sömnen. Dålig kombo, det där. Allt det vardagliga har kommit lite i andra hand, och jag ligger nu efter med skoljobb. Men just för tillfället nu bryr jag mig inte. Just nu njuter jag av att jag har skickat in alla papper till alla högskolor samt till VHS som krävs för ansökan om reell kompetens. Och låt mig säga en sak, det är någonting jag inte vill göra igen! Låt mig nu få min ansökan godkänd bara.

Postat och klart!

Men nu är vardagsveckan över för den här gången.

Passet på gymmet gick riktigt bra, och jag vaggade ut därifrån som en kobent anka. Helt slutkörd.

Nu är det helg, imorgon väntar rep med Mariakören och på söndag är det Tranströmerkonsert. Så roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...