söndag 27 maj 2012

Lördagsträning.

Trots noll motivation igår, så tog jag mig ner till gymmet och körde ett pass där svetten sprutade. Jag stod länge i omklädningsrummet och funderade ifall jag verkligen orkade, men så fort jag pluggade in träningsmusiken i öronen och ställde mig på löpbandet för uppvärmning, så hamnade jag i träningstrans. Helt underbart! Svetten bara rann i pannan, ansiktet var rött som en nykokt hummer och pulsen var härligt hög. Efteråt var jag så nöjd med mig själv, så jag vet inte vad!

träningsglädje
Färdigtränad och mår som en kung!

Efteråt njöt jag av en ordentlig tallrik keso med egenplockade blåbär och osaltade cashewnötter. Sjukt ljuvligt!

träningsgott
Belöning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...