tisdag 22 maj 2012

Kvällsjogg

Igår kväll var jag och två av mina springkompisar ute och joggade runt Bjurhovdaspåret. Vi startade tillsammans, men pojkarna drog iväg på egen hand efter en km. Mina lår var som stenar efter gårdagens gympass!

Så det var bara att inse fakta. Det blev bara en km jogg, och en och en halv km gång för min del. Men jag är nöjd ändå. Jag tog mig ut, och fick träffa boysen. :)

Under eftermiddagen igår fick jag mig ett ryck och begav mig ner till stan, och hamnade på (hör och häpna) Stadium. Jag hade som mål att köpa en balansboll till min mor, men råkade få med mig träningssockar till mig själv. Oops! ;)

Training sock
De var riktigt sköna att springa med, jämfört med vanliga sockar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...