måndag 24 september 2012

Tillbaka!

Efter att ha varit krasslig i två veckor, så var det äntligen dags igen.

Vaknade på helt fel sida i morse, och ville verkligen inte åka till gymmet efter skolan. Men jag packade ändå min träningsväska, ifall det skulle vara så att jag skulle ändra mig senare. Något som jag sedan tvingade mig själv till att göra. Och vilket bra beslut det var! Det tog fem minuter på spinningcykeln innan humöret och kroppen ville vara med, och vilket pass det blev!

Jag avskyr verkligen att sitta på spinningcykeln, men foten pallar inget annat än. Därför försöker jag nu lära mig att tycka om det jag avskyr.

Jag har som mål att delta i ett spinningpass, och att tycka att det är riktigt roligt. Därför lär jag försöka sitta på den där förbannade cykeln ganska mycket. Idag blev det ett riktigt svettigt pass med oändligt massa mjölksyra som pumpades runt i benen, och i slutet var det nästan outhärdligt. Men, 35 minuter rikare på spinningcykeln är i alla fall en bit på resan mot att tycka det är roligt. Svettigt var det i alla fall! Och svett är härligt.

Nu är vi igång igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...