torsdag 6 september 2012

God morgon!

När klockan ringde 05.00, blängde jag på klockan och vägrade tro att det var sant. Ville INTE kliva upp. Men, det var bara att hasa sig ur sängen, sätta på sig träningskläderna, och bege sig ut. 

Kallt. Höst. Hungrig. Det var verkligen vidrigt när jag kom ut genom dörren. Var på ett hemskt humör, och det enda jag kunde tänka på var min älskade frukost. Och på hur svinigt kallt det var. Morgonträning innan frukosten är helt klart inte min grej, trots att det blir lättare och lättare. Huvva, säger jag bara. Fick mig en ordentlig påminnelse att jag måste köpa träningskläder till vintern, kände hur skönt det hade varit med en mössa, ett par vantar och något tjockade på benen. Måste införskaffa.


Det är alltså endast 35 minuter mellan dessa kort! Mycket hinner hända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...