torsdag 13 september 2012

Vilodagar.

Jag kallar dessa dagar så, känns lite bättre då.

Egentligen är kroppen kass. Lederna och musklerna gör ont och halsen besvärar. Det känns som att jag bara går runt och väntar på världens förkylning. Men detta gör att jag inte vågar träna, främst kanske för att vilopulsen är ganska hög och för att halsen gör ont. Lederna och musklerna har jag ju ont i från och till i alla fall. Men det suger ganska hårt.

Känner mig egentligen som världens latmask, och känner ett enormt sug efter gymmet att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till. Är livrädd över att mitt gymsug ska gå över och att jag ska få det sådär jobbigt att ta mig till gymmet igen. För så är det. Innan man är inne i "gymsvängen", så är det otroligt tungt att ta sig till gymmet. Jag vill inte hamna på ruta ett igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...