lördag 1 september 2012

Starke Adolf.

Jösses, så fantastiskt jag mår! Men säger bara en sak, imorgon kommer mig mage hata mig. Körde ett riktigt magdödarpass, och tror att jag kommer ha lite problem att sjunga imorgon bitti. Men, det går nog bra ändå!

Jag hade ingen direkt plan när jag kom till gymmet idag, vilket är ganska ovanligt. Så jag började med att köra en ordentlig uppvärmning på cykeln, väckte alla muskler och leder försiktigt och ordentligt. Såg till att hela kroppen fick vara med. Brukar otroligt sällan välja cykeln som uppvärmningsgrej, men det är typ bara cykeln som funkar som ordentlig uppvärmning nu, med tanke på min dumma fot. Annars växlar jag alltid mellan favoriterna rodd, löpbandet och crosstrainern.

Efter uppvärmningen körde jag igång. Valde bland annat att göra detta pass. Magen, bye, bye!

Recept till en död mage
1 min toe touchers
1 min russian twists
30 sek planka
1 min sidoplanka
1 min crazy ivans

Tre varv med 30 sekunders vila mellan varven. Ingen vila mellan övningarna.

Kände jag mig odödlig efteråt? Om jag gjorde? Klart jag gjorde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...