söndag 2 september 2012

Moa at the gym.

Jag har en förmåga att fastna i vissa mönster och rutiner. Ibland är detta lite jobbigt. Jag har till exempel ett skåp på gymmet som jag alltid använder. Och som tur är, så är detta skåp, i princip alltid ledigt.

Idag kom jag till gymmet och det var fullt med barnföräldrar i omklädningsrummet, och mitt skåp var taget. Panik! Vilket skåp ska jag nu välja?! Jag väljer tillslut ett skåp i närheten och sätter mig ner och börjar knyta av mig skorna. När jag sitter där, ja, då kommer hon som har mitt skåp! Hon är snabb, och jag ser till att ta extra god tid på mig till att byta om. När hon sedan går, så gör jag det töntigaste av töntigaste. Jag tar tillbaka mitt skåp. Allt är tillbaka i sin ordning, och jag är redo att mosa min rygg.

Nu kör vi..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...