onsdag 5 september 2012

Så grym!

Alltså. Träning. Så galet härligt.

Jag säger det gång på gång, jag vet. Men just nu finns det inte mycket annat som får mig att må så bra i både kroppen och själen. Träning och musik är grejen, helt klart. 

Idag blev det axlarna och skuldrorna som fick sig en genomkörare, och det känns redan ordentligt. :) Jag stod där bland de fria vikterna med de stora pojkarna och mosade, och kände mig fantastisk. Att ta sig till hörnan med de fria vikterna är en pärs, men när man väl har tagit sig dit, så stänger jag in mig i bubblan där jag varken ser eller hör någon annan. Det är bara jag och träningen. Alla andra får titta hur mycket de vill. Min kropp, min tävling emot mig själv.

Fantastiskt.

Så, trots ett par alldeles för små shorts så gjorde jag det. Jag var grym.

Nöjd, glad och stark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...