söndag 2 september 2012

Veckoutmaning. Ska ni med?!

Linda kom med en härlig utmaning denna vecka, och jag var inte sen med att hoppa på.

I enkla drag så handlar utmaningen om morgonpromenader. Under den kommande veckan så gäller det att genomföra minst fem morgonpromenader innan frukosten, och där promenaderna varar i minst 30 minuter. Jag personligen kan inte träningspromenera på grund av foten, så jag kör min egen variant där jag cyklar istället. Helt okej, enligt mig. ;)

Hur du fördelar dina fem pass under veckan bestämmer du helt själv, det enda som är viktigt är att det ska vara klart på söndag nästa vecka. Det kommer kännas jobbigt att gå upp en timme tidigare, men det kommer det att vara värt! Det handlar ju trots allt bara om fem dagar. :)

Hänger ni på? Skriv gärna i kommentarsfältet, så hörs vi om hur det har gått nästa söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...