tisdag 10 juli 2012

Destination Malmö.

Igår eftermiddag rullade tåget in på perrongen i Malmö. Känslan att få sträcka på benen efter sju timmars sittande, var fantastisk. Men jag kände mig inte som något vidare sällskap till min vän som väntade på mig på stationen, jag var så otroligt seg i knoppen efter tre jobbnätter och lång tågresa. Men jag hoppas på att det var förståeligt. :)

Det blev ingen träning för min del igår, utan vi gick till Nya Tröls där vi kollade ÖSK-MFF och åt glutenfria(!) hamburgare istället. Jag blir nästan överlycklig varenda gång det finns glutenfritt. Matchen förlorades, och det puttrades lite över att allt var konstgräsets fel. Nåväl, sånt är livet!


Somnade sedan som en sten och vaknade tidigt idag, pigg som en lärka. Fixade mig en kopp kaffe innan jag hoppade in i träningskläderna och körde lite Teemoträning. Såå skönt! Tänkte att jag skulle cykla till en park och träna, men det kändes lite för kallt för det, så jag körde hårt på ett halt parkettgolv. Det gick, det med!

Nöjd. Glad. Kung.

Långfrukost på balkongen.

Nu blir det dusch, innan det är dags att upptäcka Malmö!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...