lördag 7 juli 2012

Geocaching och kettlebell.

Efter att ha slutat jobbet vid halv elva i förmiddags, så åkte jag hem och sov en timme för att orka med dagens aktivitet. Geocaching

Geocaching är mitt lilla fritidsnöje. Det är så sjukt roligt, och man fastnar i det otroligt lätt. Idag har jag klättrat under broar, sprungit i skogar och lyft på stenar i Fagersta. Totalt blev det sju stycken. Helt okej med tanke på tidsbristen. Men det är helt otroligt vad detta får en att göra! Jag som är fantastiskt höjdrädd, klättrar lätt upp för höga bropelare, bara för att jag får syn på en cache längst upp.

Måste. Fånga. Cachen. 

Kroppen har längtat hela dagen efter att få ta i och träna, så när vi kom hem från Fagersta sprang jag och bytte om till träningskläder och körde ett kort men svettigt pass med min kettlebell ute på gården. Underbart! Låren känns ordentligt, och jag är uppfylld av nyvunnen energi. Jag fullkomligt älskar känslan! Nu är det dags för ännu en jobbnatt, så det är bäst att jag går och gör mig redo.

Träning imorgon? Javisst! Längtar redan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...