fredag 6 juli 2012

Förberedelser.

Jag värmer upp inför en ordentlig jobbhelg med nattpass med att träna. Så skönt sätt att få energi på! Tog mig den där lilla joggen som jag hade lovat mig själv igår, och jobbade ner till Heros och tillbaka. 2,5 km. Lätt och behagligt. Och med sommar i P1 i öronen går det lätt som en dans.

Stannade vid Prästabadet och bara njöt av utsikten och ville hoppa i och ta mig ett dopp. Denna gång blev det inget bad, men kanske blir det ett under helgen ifall solen visar sig från sin bästa sida!

Prästabadet.

Efter joggen plockade jag fram telefonen och körde några övningar i Teemo. Jag gillar appen skarpt! Gillar att man kan göra så mycket träning, med endast kroppen som redskap. De levererar och instruerar vilka övningar du ska göra, och så gör du dem tillsammans med timern som finns inbyggd i appen. Bara man har lite plats någonstans, så kan man köra. Inga ursäkter. 

Svetten rinner, passet är avklarat, och jag känner mig återigen som en kung!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...