söndag 22 juli 2012

Första milen!

Jag gjorde det! En blandning av spring/jogg/pw tog mig runt banan som gav mig 11 nya härliga kilometer i benen. Jag är så himla stolt, med tanke på att jag knappt har gjort någon som helst konditionsträning sen jag kom till dalarna. Lite mer än en månad kvar till Blodomloppet, och jag vet nu att jag i alla fall kan ta mig runt. Skön känsla!

Nu vill jag bara ha meeer!

Körde med fulkeps idag för att slippa sol i ögonen.

Det bästa med att köra ett ganska kravlöst pass är att man kan stanna och njuta av det vackra runt omkring.

Enormt trött och med stenhårda lår och vader.

1 kommentar:

  1. Såå bra jobbat! Lät som ett jätteskönt pass så nu blev jag värsta pepp. Kanske ska ta två varv runt ön imorgon. :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...