söndag 8 juli 2012

Söndagsträning.

Vad kan man göra när man har några timmar ledigt mellan nattpassen? Jo, Teemo-träna! Dagens uppgift i Teemo var att ta sig från Camp II till Camp III, vilket innebar tio kroppsövningar med Tabataintervaller. Roligt, och enormt svettigt! 

Tabataintervaller är någonting som jag nyligen har bekantat mig med, och jag gillar det! Jobba stenhårt i 20 sekunder, för att sedan få vila i tio. Sedan är det bara att fortsätta på samma sätt. Överhuvudtaget så gillar jag intervallträningar, känner mig sällan så heltslut som efter ett intervallpass. Gillar't!

Svettig och urpumpad!

Snart ska jag försöka packa inför morgondagens resa ner till Malmö, men först... Några jordgubbar!

Jordgubbelyx.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...