fredag 27 juli 2012

Projekt: Grusgång.

Har ett nytt projekt. Ett verkligen astråkigt projekt. Har suttit tjugo minuter idag och blivit typ uttråkad till tusen redan. Men, jag ska göra det ändå. Med nerladdade podversioner av Sommar i P1 så fixar sig allt. Jag ska rensa mammas och pappas grusgång.

Annars så har jag hunnit plocka av två av svartvinbärsbuskarna, och kört ett svettigt bicepspass med avslutande magövningar i TRXen. Sjuuukt roligt. Gick mycket bättre idag än i förrgår. Men det är banne mig ingen lek att försöka göra plankan/sidoplankan i en TRX!

Jag älskar verkligen hur det bränner. Älskar att känna att jag blir starkare och starkare för var dag som går. Underbart att träna!


Färdigtränad, nöjd och bäst. 


Det går inte snabbt, men jag är noggrann!



Fantastiska bär.

Godaste postworkoutmålet med melon, kiwi, blåbär, cashew och keso.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...