lördag 21 juli 2012

Lördagsträning.

Hade planer på att träna med min nya träningsleksak, men tålamodet försvann ganska fort när jag inte fick till det med uppsättningen på en gång. Därför fick det bli träning med min kettlebell istället. Inget mig emot! TRX:en får vänta någon dag till, helt enkelt!

Körde riktigt djupa squats med kettlebellen, som fick mina lår att nästan vika sig efter passet. Underbart! Det var riktigt roligt att köra idag, ville inte att det skulle ta slut. Älskar verkligen känslan av att ge allt och göra slut på sig totalt. Vill. Ha. Mer.

Annars så börjar paniken infinna sig angående blodomloppet. Borde verkligen satsa mer på löpningen istället för styrkan. Men det är ju så sjukt roligt att styrketräna! Nå, ja. Det kommer en dag imorgon...!

Hett med rosa svettband.

Belöningen. Grillat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...