onsdag 25 juli 2012

Kettlebells och TRX.

Idag blev det av! Jag och mor min, gick ut på gården och körde ett svettigt styrkepass i det fantastiska vädret. Mamma testade på att köra med min kettlebell för första gången, och det verkade som att hon gillade det! När jag tränar tillsammans med någon, så inser jag hur mycket roligare, och hur mycket enklare det är att träna, när man är två. Att ha någon som pressar på lite, rättar till och har koll på tiden åt en, gör att jag kan ägna all energi åt att köra på övningarna till max!

Efter genomgångspasset på kettlebellen så tog vi äntligen fram min nya TRX. Så roligt! Perfekt träningsredskap, om man frågar mig. Det jag verkligen behöver jobba på är tekniken. Men, det kommer!

Som vanligt känner jag mig galet nöjd med mig själv, och ser redan fram emot nästa träningspass! Nu blir det dusch, innan det är dags att bege sig till jobbet för ett nattpass.

Darriga och bleka ben efter ett härligt pass i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...