tisdag 24 juli 2012

Geocaching.

Hade konditionspass på schemat idag, och nog allt blev det ett ordentligt konditionspass! Jag och min mor slängde på våra cyklar på bilen och for till grannbyn och cachade. Där fanns nämligen 42 cacher utlagda på ett motionsspår som var ungefär 8 km långt. Det tog oss tre timmar att ta oss igenom denna bana, helt sjukt! Inser att jag verkligen inte gillar att cykla i skogen. Fina stigar går an, men när det blir mycket sten, lera, stockar och pölar som mäter upp till hjulets nav, så vill jag mest av allt bara stiga av cykeln och ställa mig och gråta. Och detta spår innehåll en hel del av den där varan som jag inte tycker om.

Efteråt var vi genomblöta, leriga och svettiga. Men nöjda. Riktigt nöjda. 

Här har vi precis tagit en cach, och är lite glada över att spåret för tillfället är ganska brett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...