onsdag 29 augusti 2012

Dagen D.

Idag var det då tänkt att jag skulle springa Blodomloppet. Höjdpunkten på mitt projektarbete.

Platt fall.

Dumma fot. Av någon anledning har jag lite extra ont idag också, så jag vet inte ifall jag kommer klara av att ta mig ner för att hejja på pojkarna i mitt lag som ska springa. Tvi och blä. Det var ju inte meningen att det skulle bli såhär, inte.

Det känns otroligt tungt att missa målet som jag har kämpat emot sedan i våras, och jag är riktigt arg och besviken. Därför har det varit dåligt med uppdateringar här på bloggen sedan jag skadade mig, eftersom jag inte har velat förpesta den med min negativa energi. Nu ska jag fortsätta plugga med foten i högläge, och hoppas på att det blir bättre framåt kvällen, så att jag kan hejja på pojkarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...