fredag 17 augusti 2012

Uppdatering.

Jämfört med igår, så är foten mycket bättre idag. Ringde sjukvårdsupplysningen när jag vaknade, och deras råd var att jag skulle ta mig till vårdcentralen, men när jag ringde vårdcentralen så bad de mig att avvakta. Så jag avvaktar. Skönt för mig som verkligen avskyr sjuka hus. :)

Gårdagen var dock nästintill olidlig. Det svartnade konstant för ögonen av smärtan, men med foten i högläge och ordentligt med vila, så har nu den värsta smärtan försvunnit. Dagen har fortsatt i samma lugna tempo. Foten har legat högt upp, och sovstunder har dominerat dagen för att slippa känna smärta. Har även börjat småbelasta och försöker skriva alfabetet med foten, så gott det går. Allt för att snabba på återhämtningen.

Jag ska ju ta mig igenom Blodomloppet om 12 dagar. Banne mig. Inga ursäkter här inte!

Dumma fot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...