måndag 13 augusti 2012

Som vanligt..

.. mår jag som en kung efter ett pass! 

Jag cyklade ner till gymmet, satt en liten stund i omklädningsrummet och bara stirrade ut i tomma intet. Sedan såg jag en så sjukt snygg tjej som precis hade kört klart sitt pass på gymmet, och hon såg så härligt nöjd ut. Det fick mig att tända till och jag fick den kicken i röven som jag behövde. Fyllde på vattenflaskan, tog fram min kötta järnet-lista på spotify och klev in i min bubbla. Nu var det bara att köra!

Och vilket pass det blev! Jag tog PB på flera övningar, och kände mig starkast i hela världen. Efteråt gick jag tillbaka till omklädningsrummet och kände mig precis så nöjd, precis som den där tjejen som gav mig energiboosten. Tack, du okända, och fantastiskt snygga tjej!

När jag kom hem slängde jag ihop vad som kanske är världens bästa mat efter gym.. En omelett!

Tänkte ta kort på den när den låg på min tallrik, men den råkade hamna i magen fortare än vad jag hann blinka. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...