tisdag 14 augusti 2012

Naturgodis.

Första dagen i skolan är avklarad, och nu väntar lite lunch innan det är dags att dra iväg till gymmet. Tänkte att jag skulle gymma först, men jag är så sjukt hungrig och sugen på min matlåda, så gymmet får vänta. Gjorde kycklingbiffar igår, som var helt fantastiska! Känns som att jag är inne i ett bra flow när det kommer till att laga mat. :)

Efter dagens skolstart så drog jag mig en vända på stan och hamnade inne i en hälsokostaffär. Tänkte egentligen inte köpa något, men kunde inte stå emot att gå därifrån utan lite natursnacks. Det blev kokosflingor, incabär, mullbär och ingefära. Ingefäran tog jag mest bara för att torkad och sötad ingefära är så sjukt gott. Godis deluxe!

Mumma.

2 kommentarer:

  1. härligt!! incabär.. är de gott?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Incabär är torkade physalis. :) De är syrliga men goda. Tror att de blir perfekta på gröten, i någon gryta eller sås, eller varför inte i en sallad?

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...