måndag 13 augusti 2012

Energitom.

Sitter här hemma, iklädd mina träningskläder och noll lust att ta mig ner till gymmet. Egentligen har jag bara lust att ta av mig kläderna igen och hoppa under täcket. Kanske med några avsnitt Doctor Who och en stor godispåse?

Svårt med motivationen idag, känner jag. Kan tänka mig att mycket handlar om att skolan börjar imorgon, och att jag är nervös inför alla förändringar. Blir alldeles kallsvettig av att bara tänka på det. Huvva.

Nej. Nu får det vara nog. Ska i alla fall cykla ner till gymmet och ta mitt beslut där. Det är så enkelt att ta ett bekvämt beslut när man halvligger i soffan. :) Kanske ett besök på gymmet, och sedan Doctor Who och godis? Ja, det låter som bra en plan.

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...