fredag 31 augusti 2012

Eftergymmet-död.

Känner mig helt fanatiskt död. Men fantastisk.

Jag har hunnit hem och ligger nu i soffan och är nära på att ta en liten sömnlur, men ska försöka resa på mig och ta tag i städningen här hemma. Jösses, vilket pass jag körde! Det blev 1,5 h som bara flög iväg. Jag körde 3*10 på alla övningar, och kände mig förvånansvärt stark. Kanske behövde kroppen lite vila? Tiden bara försvann, och jag var verkligen inne i den fantastiska gymbubblan. Kände mig oövervinnerlig och snygg. Precis som man ska göra när man är på gymmet. Tog en lite paus mitt i passet och började prata med två killar som höll på med olympiska lyft, och jag blev riktigt sugen på att lära mig. Man skulle helt klart haft en träningskompis som kunde lära ut. Får nog flörta lite med pojkarna på gymmet som kan det där. ;)

En annan sak som slog mig var att jag ska försöka börja köra fler pass nu under hösten. Det är ju så sjukt roligt att träna (och svettas) tillsammans. Var inne och kollade på Actics "nya" gym här i stan, och såg att de hade Crossfitpass, och blev genast otroligt sugen. Dock vet jag inte ifall jag vågar, jag som är helt nybörjare, och sjukt svag, i jämförelse med alla andra..

Längtar redan till morgondagens gympass.

Efter gymmet var jag så slut att jag knappt orkade lyfta armarna. Precis som det ska vara!

Härligt avsvalkande regn väntade på mig när det var dags att cykla hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...